0
5.6k
Channel: E-commerce

Subscription services: van transactiegedreven naar relatiegedreven business

De subscription-economie draait op volle toeren. Deze economie, gebaseerd op abonnementen, is niet alleen weggelegd voor briljante start-ups als Netflix en Spotify; ook grote corporates en scale-ups kunnen subscriptions gebruiken om een klantrelatie verder uit te bouwen. Dit kan met een nieuwe propositie of als aanvulling op de bestaande business.

In dit whitepaper

  • Welke soorten subscription services bestaan er?
  • Wat leveren subscription services op?
  • Wat zijn de challenges vanuit een technisch oogpunt?

In dit whitepaper bespreken we verschillende abonnementsvormen en benoemen we een aantal belangrijke voordelen. Ook tips voor een goede voorbereiding komen aan bod, zodat het introduceren van abonnementen aan klanten goed verloopt en de kansen die subscription economie biedt, optimaal benut worden.

Tenslotte komen een aantal technische zaken aan bod, die niet vergeten kunnen worden bij het groeien met subscription services.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Marthin Steyn