0
5.2k
Channel: Payment

Waarom “later betalen” bij de betaalopties hoort

Geïntensiveerd door een wereldwijde pandemie, is de manier waarop consumenten winkelen het afgelopen jaar drastisch veranderd. Koopgewoonten veranderen zowel uit noodzaak als uit voorkeur, waardoor meer shoppers online bestellen dan ooit tevoren.

Met de groei van online winkelen gaat ook de grensoverschrijdende verkoop omhoog. En met uitbreidingen in betalingsopties hebben ze geen creditcard nodig om een aankoop te doen. Een nieuwe generatie slimme klanten met een aanzienlijke koopkracht en een voorkeur voor de flexibiliteit van kopen, betaalt graag na hun aankoop ( buy now, pay later of BNPL).

BNPL is een van de snelst groeiende betalingsdiensten, met een wereldwijd marktaandeel dat naar verwachting in 2025,14 $ 20,4 miljard zal bedragen. BNPL-transacties zullen naar verwachting ook binnen 3 jaar 11% van alle Europese e-commercebetalingen uitmaken.

In dit whitepaper lees je waarom klanten over de hele wereld gebruik maken van BNPL. Ook komen strategieën aan bod om deze doelgroep aan te trekken en het aantal conversies en inkomsten te verhogen.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie