Deel dit artikel
-

2Organize wint Europese Mixx Award

Online marketingbedrijf 2Organize uit Rotterdam heeft gisterenavond een Mixx Award gewonnen, een prijs voor het onderscheidende CRM-werk dat voor Kruidvat.

Monique Feitsma was gisteren een van de eersten die in het Maritiem Museum in Barcelona een Mixx Award in ontvangst kon nemen. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt een bijzonder marketingwerk. Ook Heineken won een prijs, voor de wijze waarop het online zijn merk positioneert, maar stuurde niemand naar Spanje om deze op te halen.

Als winnaar in de categorie ‘experimental and innovative campaign’ won Car vs. Piano uit Rusland.

De uitreiking van de Mixx Awards is een onderdeel van het Interactcongress van IAB Europe. Op dit congres wordt ook jaarlijks bekendgemaakt hoeveel geld er in de online advertisingbranche omgaat. In Nederland is dat 1,2 miljard euro, in heel Europa 24,3 miljard.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond