Modemerk People’s Avenue met interactieve spiegels

People’s Avenue claimt de eerste winkel in Nederland te zijn met de innovatieve passpiegels van Sabjoti Media. Die werden zaterdag voor het eerst getoond tijdens de feestelijke lancering van de nieuwe collectie van People’s Avenue in Utrecht.
People’s Avenue is een modelabel dat graag werkt met nieuwe technieken. Voor de huidige collectie is bijvoorbeeld gebruikgemaakt van high density embroidery – een borduurtechniek die zorgt voor een 3D-effect.
Spiegels in winkels zijn eigenlijk lege vierkante meters en daar kun je slim gebruik van maken. Door de spiegels in de winkel interactief te maken, wordt de klantervaring verhoogd.
Van een afstand draait er een advertentie of video op de spiegel. Wanneer men dichterbij komt staan, verschuift het verkleinde beeld naar de linkerbovenhoek en verschijnt de spiegel.
Een campagne is tot twee jaar vooruit in te plannen en elk dagdeel kunnen afzonderlijke boodschappen worden getoond.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
johan
Werkt toch niet..
Wim
Goed idee die spiegels!