Deel dit artikel
-

Salesforce breidt Lighting CRM uit

Salesforce heeft dinsdag een nieuwe versie aangekondigd van zijn Lightning CRM platform. Dat bevat nu standaard analyticsdienst Wave en ‘intelligente e-mail’ van RelateIQ, het bedrijf dat in juli 2014 werd overgenomen.

Met SalesforceIQ Inbox wordt e-mail en CRM geïntegreerd. Vanuit e-mail hebben gebruikers ook meteen de beschikking over informatie over hun klanten.

Salesforce betreedt nu ook de markt voor zakelijk bellen. Via een aparte tool genaamd Lightning Voice kunnen verkopers ook telefoongesprekken voeren, al zijn de mogelijkheden vergeleken met Skype for Business nog beperkt.

Met de nieuwe applicaties zouden verkoopafdelingen volledig mobiel kunnen opereren. Alle toepassingen zijn nu te benaderen vanaf tablets en smartphones.

De nieuwe producten worden in het tweede kwartaal verwacht en Salesforce rekent daar niets extra’s voor.  ‘Geen enkel ander bedrijf heeft een dergelijk rijk ecosysteem’, beweert CEO Marc Benioff.

Salesforce maakte dinsdag ook bekend dat het Keith Block als zijn nieuwe COO aanwijst. Block komt van Oracle en kwam Salesforce enkele jaren terug al versterken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond