Hellofresh, Hunkemöller, Coolblue en Bux bij finalisten Dutch Marketing Awards
Hellofresh, Hunkemöller, Coolblue en Bux zijn enkele van de namen die genomineerd zijn voor een van de belangrijkste marketing-vakprijzen in Nederland.
Op 31 maart reiken NIMA, Adfo Groep, PIM, MAN en MEC de Dutch Marketing Awards uit. Onder leiding van juryvoorzitter Marc van Eck RM heeft de vakjury de finalisten gekozen in de categorieën Marketing Launch of the Year, Marketing Next of the Year, Marketing Company of the Year en Internal Branding Company of the Year. De Dutch Marketing Awards vertegenwoordigen de belangrijkste marketing-vakprijzen in Nederland.
Finalisten Marketing Launch of the Year
Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, ‘high ideals’, gezamenlijke waarde creatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.
Bux
Vandebron
Westwing
Finalisten Marketing Next of the Year
Organisaties die de afgelopen jaren hebben laten dat ze met nieuwe initiatieven vernieuwing in een markt kunnen realiseren. Het grootste compliment voor de categorie next is dat de vernieuwende initiatieven door anderen gekopieerd worden en zo een echt nieuw segment creëren.
Dopper
Hellofresh
Travelbird
Finalisten Marketing Company of the Year
Binnen deze organisaties speelt marketing al jaren een duidelijke, leidende rol in het bepalen van visie, strategie en bedrijfsvoering. De organisaties worden door anderen als voorbeeld gezien.
De Bijenkorf
Hunkemöller
IKEA
Finalisten Internal Branding Company of the Year
Deze organisaties hebben aantoonbaar effect geboekt met internal branding, zowel intern als in de markt. Ze laten zien dat het waarmaken van beloftes door medewerkers belangrijker is dan slechts het roepen ervan.
Coolblue
Jumbo Supermarkten
Korps Mariniers
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Piet
Wat een lacher dat HelloFresh hier tussen staat.
Was “Stazi Marketing” ook een categorie?