Deel dit artikel
-

Accorhotels wil China veroveren met behulp van Ctrip

Accorhotels en Ctrip hebben een intentie-overeenkomst gesloten voor samenwerking op de Chinese markt. De meer dan 300 miljoen geregistreerde gebruikers van Ctrip krijgen toegang tot gepersonaliseerde aanbiedingen van alle merken die onder de hotelgroep vallen.

Dat zijn in het luxe segment onder andere Raffles, Sofitel en Fairmont. In het middensegment zijn Novotel en Mercure de bekendste Accor-merken en in het budgetsegment ibis en hotelF1. In totaal telt het portfolio 4.300 hotels en 10.000 privé-accommodaties.

De samenwerking met Ctrip kent vier speerpunten: de hotels worden prominenter naar voren gebracht bij de online reisagent, er komt een virtuele flagship store op Ctrip voor Accorhotels, gezamenlijke loyaliteitsprogramma’s en een samenwerking op het gebied van IT.

Foto: BalkansCat / Shutterstock.com

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond