Deel dit artikel
-

Adobe Marketing Cloud biedt ondersteuning Internet of Things

Adobe Marketing Cloud biedt voortaan ondersteuning voor de Internet of Things. Adobe wil gepersonaliseerde ervaringen naar fysieke ruimtes brengen, zoals winkels, hotelkamers en automaten. Met het IoT ontwikkelpakket kunnen merken hun customer engagement meten en analyseren voor ieder aangesloten apparaat.

Marketing reikt volgens Adobe tegenwoordig verder dan de huidige grenzen van digitale kanalen. Digitale ervaringen veranderen langzaam maar zeker de manier waarop wij winkelen, hotelkamerdeuren openen of communiceren met auto’s.

Zo wordt het mogelijk om bijvoorbeeld afbeeldingen, interactieve 3D-modellen en video’s te distribueren naar fysieke ruimtes. De content is verbonden met mobiele apps en merkbelevingen, en biedt desgewenst ook multi-touch mogelijkheden op grote schermen. Ook kan iBeacon-data worden gevisualiseerd in winkels, sportstadions, vliegvelden, hotels, musea en andere locaties.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond