Deel dit artikel
-

Advertentiemarktplaats JustPremium naar GumGum

GumGum, die zich specialist noemt op het gebied van Contextual Intelligence Technologie, neemt het Nederlandse JustPremium over, een marktplaats voor rich media en video-advertenties.

In 2025 zal er naar verwachting meer dan 412 miljard dollar worden uitgegeven aan Contexual targeting. Zowel GumGum als JustPremium hebben een aanzienlijke groei doorgemaakt door de snelle verschuiving van budgetten naar contextual targeting en meer impactvolle advertenties.

Het eerste gecombineerde aanbod zal bestaan uit een nieuw video-advertentie formaat, evenals een zogenoemde shoppable display advertentie, oftewel een advertentie waarin ook meteen besteld kan worden.

Door de krachten te bundelen met JustPremium kan GumGum uitbreiden naar meer dan acht nieuwe markten, waaronder Duitsland, Frankrijk, Spanje, Nederland, België, Zweden, Denemarken en Mexico.

JustPremium is een Europees bedrijf, met het hoofdkantoor in Amsterdam en wereldwijd ongeveer 150 medewerkers. De CEO van JustPremium, Eric Visser (foto), blijft aan als president van EMEA voor GumGum en rapporteert aan Phil Schraeder, de CEO van GumGum.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond