Deel dit artikel
-

AH Online wint Award Logistieke Webshop van het Jaar 2015​

AH Online is de winnaar van de award Logistieke Webshop van het Jaar 2015. Zij ontvingen de prijs vandaag in het Evoluon te Eindhoven uit handen van juryvoorzitter Egbert Guis.

Samengevat is het oordeel van de jury dat AH Online sterk scoort op de criteria regie over de logistieke keten en klantgerichtheid. Ten aanzien van duurzaamheid is er nog ruimte voor verbetering met name in de processen ’upstream’ in de keten, zo luidt het oordeel. Verder implementeert AH Online innovatieve concepten en weet zij zich goed te presenteren.

De publieksprijs ging naar Loavies met een stempercentage van 67 procent. Hiermee liet de webshop de twee andere finalisten, Topvitamins en AH Online, achter zich.

Logistieke Webshop van het Jaar is een initiatief van Webshop Keurmerk, Delivery Match, Clear Focus Group en Events Development. Dynalogic en EU-people vormen samen met Delivery Match, Clear Focus Group en Events Development het stichtingsbestuur van de Logistieke Webshop van het Jaar verkiezing. De award is in 2011 in het leven geroepen om webshops te belonen die zich onderscheiden door een uitmuntende logistiek.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond