Athleteshop belooft beterschap na klachtenregen

Oud-langebaanschaatser Yuri Solinger, eigenaar van Athleteshop, erkent dat er problemen zijn met de leveringen van zijn bedrijf. Die problemen hebben onder meer te maken met de sterke groei die het bedrijf doormaakt, vertelde hij zaterdag bij VARA’s Kassa.

De laatste tijd regent het klachten. De winkel verschuift de leverdata tot soms wel zes keer of het bezorgt de verkeerde artikelen. Producten vanuit China komen eerder aan dan bestelde artikelen van de webshop Athleteshop uit Groningen, zo luidde een van de vele klachten over de webwinkel in sportartikelen.

Ook in het buitenland lopen klanten tegen problemen aan. Zo wacht de Belgische Anne-Marie Eerdmans al sinds december op twee bestelde biljartkeuen die ze met kerst aan haar man cadeau had willen doen.

Solinger zegt dat de problemen zijn ontstaan omdat met partners wordt gewerkt en men niet in alle gevallen eigen voorraad aanhoudt. “Daardoor neemt de foutmarge toe.”

De oud-schaatser gaat gedupeerde klanten sneller compenseren, zo beloofde hij.

7 Reacties

Yuri kan beter weer gaan schaatsen.
Die website is niet wat.
Zeer slechte ervaringen

Ik snap niet dat Bol met die gasten werken.

Een berg ellende dit bedrijf. leveringen worden uitgesteld, betalingen worden uitgesteld.. en collega’s maken zgn fouten.. 1 april wat besteld, 4x vertraagde levering.. 14 april geannuleerd en toen zou er binnen 5-7 dagen terug betaling komen.. en nu heb ik weer pech en duurt het weer zgan 5-7 dagen… nooit meer iets bestelllen

Ik heb een falk graafmachine gekocht 1 maand geleden, deze word niet geleverd en ik krijg geen reactie op zijn verzoeken tot terugbetaling. Voel me bestolen!

Ik heb op 19 april 2018 een buitenband en een paar jasbeschermers besteld en betaald.
Na enig uitstel wordt de band verzonden en de jasbeschermers niet. Nu, op 11 mei 2018 heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik wil mijn geld inclusief verzendkosten terug. Het argument dat ik de verzendkosten niet terug krijg omdat de band wel is verzonden geldt niet. Ik heb niet om een deellevering gevraagd en ik kan nu weer ergens anders de jasbeschermer gaan bestellen met verzendkosten. Dus ik wil in totaal € 15,90 terug gestort hebben of binnen 3 dagen de jasbeschermer!
Het is een hele slechte organisatie en lijkt erg veel op een stelletje oplichters.
Graag met spoed contact met mij opnemen. Als er mensen zijn die spullen nodig hebben voor de fiets dan kan ik Bikster.nl aanbevelen. Die komen hun afspraken wel perfect na. Die weten hoe het hoort te gaan in een postorderbedrijf!!

te triest voor woorden, wacht nu al 2,5 week op een opblaasboot voor mijn zoon zijn verjaardag en men heeft al 3 x gezegd dat hij geleverd wordt, nu is pas aangegeven dat hij niet meer leverbaar is, zij bieden een goedkoop artikel aan wat er totaal niet in de buurt komt. Ik heb helaas al betaald. Ik wil mijn geld terug of een ander artikel wat ik binnen 2 dagen geleverd wil hebben, zoals zij zogenaamd beloven, maar wederom nog geen reactie gekregen, om moedeloos van te worden.

pure oplichters

bij de levering wordt 1 goedkoop artikel geleverd maar de kostbare zaken niet
hierbij wordt wel netjes een email gestuurd met als text

Bedankt voor je bericht. Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor vertraging van je order. We gaan je order verzenden op 15-05. Zodra wij jouw order verzenden, sturen wij een mail met daarin de zendgegevens. Dan kun je het pakket volgen. Ik hoop dat je veel plezier zal hebben van je product
van email adres joep.bloemen@athleteshop-00ac2ebb91f8.intercom-mail.com

wat van een fake email adres is https://archive.is/LPHLH#selection-22959.12-22959.19

we hebben aangifte gedaan bij de politie.
webshop offline nemen vandaag

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug