Deel dit artikel
-

Bol.com sterkste retailmerk

Bol.com is het sterkste retailmerk van Nederland. Dat blijkt uit het Retail Merkenonderzoek 2015 van Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 1875 consumenten.

Bol.com moederbedrijf Ahold claimt de eerste twee plekken van de eerste editie van het Retail Merkenonderzoek, met een tweede plaats voor Albert Heijn. Kruidvat staat op de derde plaats.

Het Retail Merkenonderzoek 2015 meet de reputatie van de honderd belangrijkste retailers geselecteerd op basis van omzet, bezoekfrequentie en aantal vestigingen. Elke retailer wordt op zo’n veertig factoren beoordeeld.

De meeste groei wordt verwacht van prijsvechters Action, Lidl, Primark en Aldi.

Deel dit bericht

1 Reactie

Jan de Appelschiller

Dit is niet zo gek. Wie kent Bol.com nou niet tegenwoordig. Ze hebben het echt goed gedaan met de promotie van hun merkt. Komt ook door die systematische herhaling op de tv.
Zelf verwacht ik ook dat de Action toonaangevend gaat worden. Dat is echt de winkel waar het altijd het drukst is.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond