Deel dit artikel
-

Booking.com crowdsourcet nieuwe commercials

De commercials voor de nieuwe internationale reclamecampagne ‘Book Your Next Story’ van Booking.com zijn gemaakt met video’s van zijn eigen medewerkers.

Het idee achter de crowdsourcing is dat iedereen met reizen ervaringen kan maken die hij zelf zoekt. “Zit je middenin een spirituele zoektocht, verlang je avontuur of ben je juist op zoek naar nieuwe, onontdekte werelden: het is er allemaal, en het wacht op jou.”

De Amsterdamse creatieve studio Cloudfactory ontwikkelde de campagne met verhalen van Booking.com-medewerkers. De duizenden medewerkers van de reissite konden privéfilmpjes insturen als bronmateriaal voor de commercials. Met productiemaatschappij Wefilm zijn uiteindelijk vijf films gemaakt, waaronder:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Dit is niet de eerste keer dat Booking.com filmpjes van zijn eigen medewerkers gebruikt als input voor commercials. Vrijwel exact een jaar geleden ging de campagne ‘One Mission‘ met datzelfde concept live.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond