Cellnex start met digitalisering van haar advertentiemasten

Cellnex Netherlands, onderdeel van Cellnex Telecom, is gestart met de digitalisering van haar advertentiemasten. Deze reclamemasten, die vanuit een eerdere acquisitie onderdeel uitmaken van de telecommunicatie infrastructuur van Cellnex, bevinden zich op diverse locaties in Nederland.
De telecommunicatie infrastructuur van Cellnex in Nederland omvat ruim 4000 antenne opstelpunten, waaronder 24 hoge telecom- en datatorens, het Media Gateway datacenter op het Mediapark in Hilversum en een aantal reclamemasten, die zich langs drukke verkeersaders bevinden.
In het kader van duurzaamheid heeft Cellnex besloten een aantal van haar bestaande reclamemasten te digitaliseren. Voor de exploitatie van deze reclamemasten is een samenwerking aangegaan met Hillenaar Outdoor. Hillenaar exploiteert in totaal inmiddels meer dan 45 grote digitale schermen en is daarmee een speler van formaat op de Out-of-Home markt.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond