Deel dit artikel
-

‘De Luizenmoeder’ ook online een kijkcijferhit

Rond de 420.000 kijkers keken eind januari en begin februari online naar de aflevering van tv-serie De Luizenmoeder van 28 januari. Niet eerder sinds de start van de publicatie van online kijkcijfers in 2016 keken zo veel mensen online naar een programma, aldus Stichting Kijkonderzoek (SKO).

De derde aflevering van de nieuwe NPO-serie De Luizenmoeder gaat bij SKO de geschiedenisboeken in als dé kijkcijferhit. Wie is de Mol en Zondag met Lubach, die anders vaak de wekelijkse ranglijsten aanvoeren, kwamen niet eens in de buurt.

Een kleine zestig procent (57%) van de kijkers van De Luizenmoeder zag het programma live. De rest keek later via internet:

Het recentste weekrapport van de SKO-cijfers verbergt nog een topper in de vorm van het top-25 programma Brugklas. Het percentage online kijkers in het totaal aantal kijkers valt met 41 procent in de top 3 meest online bekeken uitzendingen van afgelopen jaar.

Foto: Robert de Bock (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond