Deens marketingbureau s360 naar Nederland

In Amsterdam opent het Deense performancemarketingbureau s360 zijn eerste kantoor buiten Scandinavië. Het filiaal komt onder leiding van Arnd van der Meer.
Voor s360 is het een logische stap om een kantoor in Nederland te openen, omdat een deel van zijn klanten hier al actief is. De vraag was ernaar. Daarnaast is deze markt vergelijkbaar met de Scandinavische en volwassen qua technische ontwikkeling en e-commerce.
Arnd van der Meer werkte eerder voor Google, Dropbox, Facebook en de afgelopen twee jaar bij Snap op internationale posities. Als verantwoordelijke voor de Nederlandse markt moet hij een team gaan opbouwen en de Deense gebruiken en processen overbrengen. Vooralsnog toont de s360-site geen vacatures voor Nederland.
Het Deense bureau had al zes kantoren verspreid over drie landen. Drie daarvan op de thuismarkt.
Bij de oprichting in 2011 richtten Jakob Vedel en Mathias Hillerup zich met name op SEO. Dat evolueerde met de tijd naar een bredere definitie van het werkveld naar performancemarketing. Er werkt ruim tweehonderd man. Afgelopen jaren wonnen zij veel marketingprijzen, waaronder European Search Awards.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond