Deel dit artikel
-

Dienst voor persoonlijke boodschappen ShoutOut.vip wil internationale markt op

ShoutOut.vip, hét platform voor persoonlijke videoboodschappen, met méér dan 300 BN’ers, influencers en atleten (VIPs), wil binnen enkele jaren de internationale markt op.

Eind 2022 dit jaar steekt het bedrijf de grens over naar België. Eind 2023 verwacht men in vier landen actief te zijn.

ShoutOut was vandaag een van de deelnemers aan Startup22 op het Cross Media Congres 2022 in de Kromhouthal in Amsterdam.

ShoutOut.vip is opgericht door Ferri Somogyi en Richard Klomp en als geintje gestart vóór de pandemie in januari 2020. Waar je vroeger in de rij stond om van je idool een handtekening te krijgen heeft ShoutOut.vip in 2020 de beleveniseconomie naar eigen zeggen nieuw leven ingeblazen.

Het gros van de VIPs zijn aangesloten zonder tussenkomst van de managers. Er hoeven geen handmatige handelingen verricht te worden door ShoutOut.vip, met uitzondering van het opnemen van de de VIP.

De starthop heeft tot februari 2022 twee jaar lang op eigen middelen groei gerealiseerd. Om de nationale en internationale ambities te realiseren zijn er in februari 2022 twee strategische partners ingestapt.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond