DigitasLBi steekt Springfield in het nieuw

DigitasLBi heeft een wereldwijd contract getekend met het Spaanse retailconcern Grupo Cortefiel. Van diens merken wordt eerst Springfield, ook in Nederland actief, in het nieuw gestoken. Daarna de rest.

DigitasLBi Amsterdam wordt verantwoordelijk voor het nieuwe online gezicht van modemerken Cortefiel, Pedro del Hierro,Springfield en Women’secret, outletketen Fifty Factory. De Nederlanders worden ook partner voor de internationale omni-channel e-commercestrategie van de Spanjaarden.

Grupo Cortefiel had een uitgesproken voorkeur voor de e-commercesoftware van Demandware en heeft daar een partij bij gezocht.

De Spaanse keten is actief in 31 landen. Met het aanstellen van de Nederlanders wil het zijn e-commercestrategie meer kracht bijzetten. In het afgelopen financiële jaar groeide de e-commerceomzet met 108 procent, conform verwachting. Gezien de internationale trend op de internationale modemarkt zal de directie streven naar een aanhoudend dubbelcijferige groei en daar nu in willen investeren.

Foto: martin much (cc)

3 Reacties

Is dit en gesponsord bericht?

@Leonard
Nee, zeker niet. We berichten over nieuwe deals. Nieuwe klanten van digital agency’s horen daar ook bij. Van belang voor lezers die het nieuws rond agency’s volgen, of in de sector zitten van de ‘nieuwe klant’.

Aanvullend:
1. NIETS wat in Emerce nieuws staat is sponsored.
2. Indien er een sponsored post op Emerce staat, zetten we het duidelijk erbij. In het blauw komt er een label SPONSORED en afzender is de adverteerder.
3. Daarnaast staan we blog posts / ingezonden artikelen toe. Deze worden ook door aanbieders in de markt geschreven. Soms ook door mensen bij partijen die op Emerce adverteren. Echter controleren wij deze stukken op kwaliteit en of ze van waarde zijn voor de lezer. ‘WC eend’ artikelen publiceren we niet.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug