Deel dit artikel
-

Distimo opent buitenlandse kantoren

Het Utrechtse mobile analytics-bedrijf Distimo opent verkoopkantoren op vier grote buitenlandse markten.

Vier jaar na de oprichting van Distimo in het midden van het land zet het de stap naar het buitenland. De meeste klanten bevinden zich daar al en nu zetten de ondernemers de stap om de klanten op een paar grote markten ook lokaal te gaan bedienen.

Er komen lokale verkoopvertegenwoordigers in New York, San Francisco, Londen en Singapore. Ze moeten de analyticsproducten bekender gaan maken in hun respectievelijke regio’s.

De mobile analytics-producten worden al veel gebruikt voor ontwikkelaars, grote bedrijven die hun eigen apps exploiteren en mobiele operators die willen weten wat hun klanten bezig houdt. Met de Nederlandse tools kunnen zij hun eigen producten uitgeven, benchmarken, salesfunnels doorwrochten en analyseren wat de beste prijsstelling in welke markt is ten opzichte van de concurrentie.

Een jaar geleden werd al een vertegenwoordiging geopend in Tokyo in samenwerking met een Japanse digitale marketingconsultant.

*) Lees ook: Lunchinterview met Vincent Hoogsteder (Emerce magazine, maart 2012)

Foto: Francois Karm (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond