Deel dit artikel
-

Eerste proef met ‘Hyper Local Outdoor Advertising’

Greenhouse Group en Exterion hebben op het Centraal Station in Eindhoven een eerste hyper gelokaliseerde dynamische advertentie getoond op een Digital Out Of Home (DooH) scherm.

De inhoud van de advertentie kon daarbij volledig worden toegespitst op de locatie. Onder meer konden zo vacatures en achtergrond video’s realtime worden aangepast. Ook werd gebruik gemaakt van data van de Nederlandse Spoorwegen.

Binnen het DooH segment wordt de advertentieruimte in toenemende mate geautomatiseerd aangeboden, maar ‘zo gelokaliseerd communiceren is nog niet vertoond in Nederland’, beweren de beide bedrijven.

De beide initiatiefnemers willen de dynamische advertenties nu ook in andere delen van Nederland laten zien.

Deel dit bericht

1 Reactie

Wouter

Vanuit adverteerders perspectief hetgeen waar naar men op zoek is!

Nu nog de relevantie vergroten…..
Het ‘hyperlokale’ in dit voorbeeld de link naar vertrektijd van deze specifieke trein, maar wat is de relevantie er van in relatie tot de inhoud van de advertentie?
Lijkt mij dat de adverteerder wil weten of de potentiele sollicitant op dat station aanwezig is, dus dan rijst bijvoorbeeld de vraag welke data van de NS werd gebruikt……..

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond