Deel dit artikel
-

E-mail Awards voor Albert Vogelaar (BSH) en HotelSpecials

Albert Vogelaar (BSH Huishoudapparaten) en HotelSpecials hebben vanavavond tijdens de @ward Night in Pakhuis de Zwijger de DDMA E-mail Award gekregen.

Vogelaar – E-mail Man van 2015 – kreeg de prijs vanwege zijn vermogen om in een grote organisatie als BSH Huishoudapparaten zaken voor elkaar te krijgen en daarmee resultaten te boeken. ‘Albert is een veelzijdige, ervaren dialoogmarketeer die begrijpt hoe effectief e-mailmarketing kan zijn. In een sector die klantcontact niet altijd omarmt, laat hij zien dat e-mail een belangrijke rol kan spelen in het conversieproces en daarmee een aanjager kan zijn voor verkopen. Hij boekt goede resultaten en is veelzijdig, want hij bemoeit zich met de strategie en klopt net zo makkelijk zelf html-code’, aldus juryvoorzitter Frans Reichardt.

HotelSpecials heeft zich weten te onderscheiden met het inspelen op bewezen interesses van haar klanten. De jury bewondert de aanpak van HotelSpecials met dynamische klikprofielen op basis van individueel klantgedrag: ‘Klikdata worden continu ververst waardoor oude klikgegevens vanzelf uit het profiel verdwijnen. HotelSpecials segmenteert op basis van individuele klikdata, differentieert in de communicatie en blijft zo superrelevant. HotelSpecials gaat zeer zorgvuldig en systematisch te werk en test grondig. De resultaten zijn fenomenaal.” De aanpak van HotelSpecials is bovendien prima toepasbaar in andere sectoren.

Albert Vogelaar liet Caroline Vogelaar (SeniorWeb) en Ingrid Terpstra (Robeco) achter zich. De winnende E-mail Campagne van 2015 van HotelSpecials eindigde voor campagnes van Opel, Thermen Bussloo en V&D.

Deel dit bericht

1 Reactie

Caroline Bollema

Lieve Redactie check aub de facts (en jullie Twitter). Mijn naam is Caroline Bollema en niet Caroline Vogelaar!! Tenzij ik opeens met Albert getrouwd ben.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond