Deel dit artikel
-

Endemol Shine Nederland en Microsoft in branded content

Endemol Shine Nederland en Microsoft Advertising gaan internationaal samenwerken bij de ontwikkeling van branded content. Adverteerders krijgen zo meer mogelijkheden op de kanalen en platforms van Microsoft.

Adverteerders kunnen volgens de beide partners onder meer vertrouwen op het grote bereik van MSN – met vijf miljoen unieke bezoekers per maand – en andere kanalen van Microsoft, in combinatie met de creatieve content en concepten van Endemol Shine Nederland.

Het eerste gezamenlijke project van Endemol Shine Nederland en Microsoft is de productie van  #expressyourself voor Maybelline, naar aanleiding van het 100-jarige bestaan van het cosmeticamerk.

Centraal in dit concept staat de Express Yourself tag: persoonlijke video’s met vijftig vragen aan vrouwelijke influencers, onder wie Danie Bles (styliste/ByDanie), Cynthia Schultz (Miss Lipgloss), Annic van Wonderen (I Love Fashion News) en Debbie Zwiers (Mrs. Beautyscene).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond