Deel dit artikel
-

(Facebook Conference) Meer likes, meer comments, meer liefde

Betrokken fans worden betrokken klanten, dat is de wens van ieder merk. Prénatal heeft op Facebook dagelijks opvallend veel interactie met haar doelgroep. Met name op maandagen schieten de betrokkenheidspercentages de lucht in. Evelien Riupassa vertelt op Facebook Conference, morgen in Amsterdam, over de waarde van engagement en de sociale strategie van het bekende babymerk.

Prénatal heeft een zestigtal winkel verspreid over heel Nederland, onderverdeeld in stadswinkels en warenhuizen. Op Facebook heeft het bedrijf 150.000 volgers.

Evelien Riupassa is Social Media & Content Specialist bij Prénatal en bovendien eigenaar  blogger van lifestyle-travel blog Welike Bali. Evelien werkte voorheen als creative bij Marketing agency Contain.r en als online media coördinator bij MTV EXIT. Evelien kan geen dag zonder haar Instagram en Pinterest.

Het volledige programma van Facebook Conference vind je hier. Kaarten zijn hier te bestellen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond