Deel dit artikel
-

Facebook richt zijn platform in als klantenservice

Facebook gaat bedrijven beter ondersteunen bij de communicatie met klanten, met name via bedrijfspagina’s.

Bedrijven kunnen voortaan aangeven hoe lang het duurt voordat zij antwoord krijgen op vragen, bijvoorbeeld binnen enkele uren en binnen een dag. Sowieso kunnen voortaan automatisch berichten worden beantwoord.

Ook de postbus voor privéberichten is uitgebreid. Berichten kunnen bijvoorbeeld worden ‘getagd’, zodat zij later beter zijn terug te vinden.

Facebook en ook Twitter waren tot dusverre belangrijke platforms voor de klantenservice, maar de nadruk lijkt de laatste tijd meer te liggen op het gebruik van berichtenapps als WhatsApp en Facebook Messenger. Het grote voordeel daarvan is dat de berichten privé blijven.

Deel dit bericht

1 Reactie

Jacob Lageveen

Dit was al langer het geval. Rechtsboven op iedere community pagina vind je de reactiesnelheid van de pagina. Er staat hier in details precies beschreven hoe snel een pagina reageert op vragen en of ze daar ontvankelijk voor zijn.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond