Food maakt grootste groei door bij online bestedingen

De productcategorie Food/Nearfood heeft op het gebied van online bestedingen de grootste groei doorgemaakt in het eerste kwartaal van 2018. Dat blijkt uit de cijfers van de nieuwste Thuiswinkel Markt Monitor, die begin juni verschijnt.

In vergelijking met het eerste kwartaal van 2017 besteedde de Nederlandse consument 42 procent meer aan deze producten.

Uit de cijfers blijkt dat de populariteit van online supermarkten nog steeds in de lift zit.

Na Food/Nearfood was speelgoed de sterkste stijger, gevolgd door health & beauty.

Niet alles groeide. De online uitgaven in Consumentenelektronica en IT bleven gelijk, de categorie Sport & Recreatie leverde 2 procent in.

 

1 Reactie

Ben benieuwd wat onze vriend Hans van Strabo hiervan vindt! Allemaal onzin toch Hans?

“Uit de cijfers blijkt dat de populariteit van online supermarkten nog steeds in de lift zit”

(https://www.emerce.nl/opinie/einde-online-supermarkt-gammele-verdienmodel-picnic)

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug