Deel dit artikel
-

Geenstijl: vijfduizend betalende abonnees

Nieuwssite Geenstijl heeft in de afgelopen tien maanden vijfduizend abonnees aan zich weten te binden. Vandaag begint het een actieve wervingscampagne om meer betalende lezers aan zich te binden.

Hoofdredacteur Marck Burema belooft in een persbericht: “Zodra we honderdduizend leden hebben stoppen we met alle reclame op GeenStijl.”

Een abonnement op Geenstijl kost 33 euro per jaar. Dat levert de houder ervan extra reaguurfuncties op en een reclamevrije website. Voor de afsplitsing uit Mediahuis kostte een jaarabonnement, in februari 2018 geïntroduceerd, 19,45 euro en bevatte het aanbod ook nog een VPN-tunnel.

In juni 2018 kwamen Mediahuis, dat De Telegraaf kocht, en Geenstijl overeen om uit elkaar te gaan. De Belgen doen de site van de hand en gaven de nieuwe eigenaren een x-bedrag mee. Daarmee komen ze naar verluidt 2019 financieel goed door.

Met de lancering van de wervingscampagne wil het kersverse management een nieuwe, stabiele geldbron opzetten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond