Deel dit artikel
-

Harman bouwt CRM-strategie uit

Audiobedrijf Harman, dat onder meer Harman Kardon en JBL maakt, contracteert Yourzine om zijn CRM-strategie op en uit te bouwen.

De fabrikant heeft jaarlijks tientallen zo niet honderden miljoenen klantcontacten en wil die meer gaan vastleggen om klantrelaties te kunnen opbouwen.

Het bedrijf heeft inmiddels een internationaal e-commerceplatform en wil nauwer contact met de passanten, bezoekers en kopende klanten krijgen. Zowel in het offline als online kanaal.

Bureau Yourzine is daarom aangehaakt om meer datagedreven haakjes voor klantcontact te creëren en waar mogelijk meer producten te verkopen. Directeur Michiel van Riemsdijk: “Dat doen we bouwend op de basis die er al lag met Salesforce Marketing Cloud. Wij bieden hen de handjes om hun marketingactiviteiten te versnellen op basis van onze kennis en ervaring. Daarnaast werken we aan een toekomstvaste contactstrategie om meer consumenten te bereiken.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond