HenQ investeert 1,5 miljoen in Casengo

Investeerder HenQ neemt voor anderhalf miljoen euro een belang in Casengo, een startup wiens systeem online klantcontacten en -conversaties vereenvoudigt.

Klanten en klagers krijgen steeds meer digitale kanalen om contact te leggen met bedrijven. Het kan voor die bedrijven snel onoverzichtelijk worden. In dat gat springt Casengo met de financiële steun van HenQ en een aantal niet bij name genoemde investeerders.

Het Amsterdamse bedrijf ontwikkelde een uniforme interface bovenop diensten als Zendesk (dat naar de beurs gaat), Desk.com, Freshdesk, Olark, Zopim en LiveChat. De digitale servicedesken die Casengo gebruiken, kunnen vanuit een scherm in een en dezelfde flow van contacten oppakken en afhandelen.

Casengo is vanaf aanvang internationaal georiënteerd, werkt met nu zestien man, en heeft ruim tweeduizend klanten die de gratis en betaalde versies van zijn diensten gebruiken.

2 Reacties

Gefeliciteerd Casengo team!
Jullie raakten ook bij mij de juiste snaar in beta fase.
Een aanrader voor iedereen die behoefte heeft aan een echt goede webcare tool.

Hi Floris & team, Op deze plaats ook van harte… mooi geregeld! Jullie zoeken altijd actief klantwensen, de sw is supersnel en combineren dat prachtig met echte eigenzinnigheid. Kan niet anders dat de rest van Europa straks ook prettige en effectieve klant support gaat bieden. Onze kritische dames en ik zijn #fan

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug