Deel dit artikel
-

Hotelchamp wil one-stop-shop voor hotelmarketing worden

Hotelchamp breidt het platform dusdanig uit dat hoteliers er al hun marketingactiviteiten op kunnen managen. Op deze manier wil Hotelchamp een complete marketinghub worden voor hoteliers.

Hotelchamp is gestart als een oplossing voor hotels die meer directe boekingen willen genereren. Medio vorig jaar werd het platform selfservice en konden hoteliers zelf bepalen welke tools ze willen inzetten op hun website om bezoekers tot boeken te verleiden. Deze tools maken gebruik van technologie, bijvoorbeeld een chatfunctie of een voucher pop-up, en van psychologie, bijvoorbeeld door schaarste te creëren of social proof te leveren.

Vanaf vandaag is het ook mogelijk om retargeting, recensiemanagement, benchmarks van concurrenten en tarieven bij online reisagenten, adverteren in metazoekmachines en bezoekersanalyses op het Hotelchamp-platform te doen. De hiervoor benodigde functionaliteiten zijn ontwikkeld in samenwerking met TrustYou, OTA Insight, Customer Alliance, LiveChat en HotJar. Volgens Hotelchamp komen daar meer partners bij.

“Het is niet onze ambitie om overall verstand van te hebben,” aldus Kristian Valk, CEO en oprichter van Hotelchamp. “Hoteliers gebruiken een grote hoeveelheid gespecialiseerde services om de best mogelijke boekingservaring te bieden aan gasten. Maar op dit moment is dat een zeer gefragmenteerd ecosysteem. Door andere best-in-class technologieën en leveranciers samen te brengen op ons platform, wordt het niet alleen gemakkelijker voor hoteliers om hun activiteiten te managen – het heeft ook een synergie-effect voor de deelnemende oplossingen.”

Dit bericht is 9 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond