Deel dit artikel
-

IKEA over zijn nieuwe catalogus op Emerce eHome & Deco

Een dezer dagen lanceerde IKEA de nieuwe catalogus in Nederland. Een bekend medium in een nieuw jasje. Mark Ogertschnig, Corporate Communication Manager bij IKEA Nederland, biedt begin november tijdens Emerce eHome & Deco inzicht in de grotendeels online georiënteerde campagne.

Hij laat zien dat print en online hand in hand kunnen gaan. Daarnaast gaat hij in op de nieuwe merkpositionering van IKEA en veranderingen die dit met zich meebrengt.

Voor het derde achtereenvolgende jaar organiseren Emerce en Sanoma begin november het belangrijkste evenement over de online strategie voor de Nederlandse woonbranche. Een leerzame dag voor retailers, brands en groothandel in de home – & decoratie branche over het gebruik van digitale media, online verkopen en oriëntatie.

Naast IKEA spreken onder meer Ank van Heeringen van Thuiswinkel.org, Ingo Heinrich van Stylefruits en Jonneke Heins-Mouwen van GfK.

Voor het eerst vindt het evenement plaats bij Sanoma zelf, in Hoofddorp. Tickets zijn reeds te bestellen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond