Deel dit artikel
-

In-housing bureau Admanager van start

Digitalmediaveteranen Steven Pieneman en Jeffrey Zanoni beginnen het nieuwe bureau Admanager. Ze helpen adverteerders bij de transitie naar het zelf uitvoeren van programmatic advertising en data-driven online campagnes.

Vanochtend maakten de ondernemers de opening van hun nieuwe bedrijf bekend. Daarmee haken ze in op een trend die al langer gaande is. Steeds meer adverteerders willen zelf de controle hebben over welke uiting van hen waar en wanneer wordt geplaatst. Nu zitten daar vaak bureaus tussen. Die worden uit de keten weggesneden.

Managing partner Jeffrey Zanoni: “De marketingdirecteur van nu wil volledige controle over planning, budget en media. Dit werd duidelijk bevestigd door het recente CMO onderzoek van Deloitte. Bovenal willen adverteerders duidelijk inzicht en controle over hun first party data, mede ingegeven door de GDPR-wetgeving”.

Pieneman: “We zien dat een succesvolle implementatie alleen werkt met zowel educatie van personeel als recruitment van de juiste specialisten. Maatwerktrainingen, werving en detachering zullen dan ook van groot belang zijn bij het implementatieproces wat we met de klant opzetten”. Voor werving en detachering werkt Admanager samen met Leaped.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond