Deel dit artikel
-

Inschrijving Dutch Search Awards 2017 geopend

De inschrijving voor de tweede editie van de Dutch Search Awards is deze week geopend. Marketingbureaus, merken en professionals kunnen tot en met 30 september hun beste case(s) op het gebied van search marketing insturen. Wellicht treden ze in de voetsporen van de vorige winnaars Wehkamp, Blue Mango en iProspect.

Dit jaar kunnen cases worden ingezonden voor achttien onderscheidingen die verdeeld zijn over de hoofdcategorieën ‘Branche’, ‘Campagne’ en ‘Tools & Software’. Iedere inzender van een case dingt automatisch mee naar de awards voor Beste agency, Beste in-house team of Beste consultant.

Naast de bestaande categorieën, zijn Beste Brandingcampagne, Beste Videocampagne, Beste Bing-campagne, Beste Displaycampagne en Beste Socialadvertising-campagne dit jaar nieuw.

De uitreiking van de prestigieuze Dutch Search Awards vindt op donderdag 23 november plaats in B.Amsterdam. Behalve erkenning en een award, krijgen winnaars tevens een plek tijdens de Search Marketing Masterclass in 2018.

Ook het publiek krijgt dit jaar een stem. Het oordeel voor de awards in de categorie ‘Tools & Software’ wordt namelijk voor de helft gebaseerd op het juryoordeel en voor de helft op publieksstemmen. Vanaf 30 oktober kan men via de website van de Dutch Search Awards stemmen op de genomineerde tools en software.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond