Deel dit artikel
-

Klantenservice Samsung 24 uur per dag beschikbaar

De klantenservice van Samsung in Nederland is vanaf deze week 24 uur per dag beschikbaar via telefoon en Messenger. Klanten kunnen zevendagen per week contact opnemen met de Samsung klantenservice voor vragen, klachten of problemen met Samsung-producten.

Met de 24-uursondersteuning brengt Samsung de service naar eigen zeggen dichterbij en ‘helpen we klanten op het moment dat het hen uitkomt’.

Ook is het mogelijk mobiele apparatuur op afstand over te nemen, waarna de supportmedewerker de juiste instellingen voor de klant selecteert.

De Samsung 24-uursondersteuning is bereikbaar via Facebook Messenger en telefoonnummer 088 9090100 (lokaal tarief).

Deel dit bericht

10 Reacties

Clarics

Ben in bezit van de samsung s7 edge. De laatste tijd gaat iedere keer als er gebeld wordt automatisch de luidspreker aan. Erg onhandig als ik bijv. In een winkel sta want iedereen kan alles horen. Hoe kan ik dit veranderen?

Gr.
Clarice

SDP1979

Ik heb sinds een paar weken en Galaxy Note 9. sinds de laatste update is de batterij schrikbarend snel leeg ik kan nog geen 10 uren op mijn telefoon bezig zijn (internetten, appen, etc) Maar dan is hij echt leeg. Wanneer ik bijvoorbeeld in de auto aan het streamen ben zie je de batterij gaan, dan is hij binnen 2 uren leeg (wordt ook érg heet, maar dat terzijde) En dit terwijl Samsung enorm heeft gepocht over de grote batterij dus dit klopt totaal niet in werkelijkheid. Er zijn zó vreselijk veel klachten hierover dat ik nu weleens wil weten wat Samsung hier aan gaat doen!

Derrick A. Brouwn

Beste Customer Service,

De apparaten die ik op 8 mei 2019 bij jullie heb besteld, beginnen nu (al na ongeveer 3 maanden) af te takelen!

De accu van de Samsung Galaxy Note 9 hield het 3 maanden geleden met gemak bijna 2 dagen uit.
Het gebruik is niet gewijzigd en nu moet ik hem per dag al 2X opladen.

De accu van de Samsung Galaxy Watch hield het 3 maanden geleden met gemak 4 dagen uit.
Het gebruik is gewijzigd, display always on!
Vanaf de wijziging hield de accu het met gemak 2 dagen uit.
Inmiddels moet ik dagelijks opladen, omdat ik anders de 2de dag niet red.
Display always on is nu nog geen maand actief!

Mijn vorige telefoon was de Samsung Galaxy Note 7 en die begon pas na ruim 2 jaar af te takelen.
Ik vraag mij dan ook af hoe Samsung de kwaliteit borgt, want ik zie een duidelijke achteruitgang!

Het belangrijkste is hoe jullie mij nu gaan helpen, want dat zal bepalen of ik fan blijf van Samsung of niet.
Op dit moment heb ik mijn telefoon, horloge, TV’s en tablet van Samsung en overall ben ik zeer tevreden over Samsung.
Wat nu met de telefoon en het horloge gebeurt is echter een zware domper!
Hopelijk reageren jullie snel en met een goede oplossing!

Met vriendelijke groet,

Derrick A. Brouwn

J.G.M. Breuer

Ik heb een Samsung tv model# UE40H6400 met recentelijk witte puntjes op het beeldscherm.

Ik heb deze tv in December 2014 gekocht gezien de goede aanbevelingen in de media voor dit model. Ben toen overstapt van Philips naar Samsung maar heb dit euvel nooit met meerdere Philips tv’s gehad.

Zijn inmiddels 4 puntjes op beeldscherm en heb al beeldscherminstellingen reset gedaan maar dit levert helaas niets op.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

met vriendelijke groet,
J.G.M. Breuer

Derrick A. Brouwn

FIjn dat je hier je klacht kunt deponeren, maar jammer dat er vevolgens niets mee gebeurt. Er komt geen reactie, geen advies en geen oplossing.
Als je 24/7 kunt vragen en klagen, maar geen reactie ontvangt, dan is de Service nog steeds niets waard!

Jan Libbenga (Emerce)

‘FIjn dat je hier je klacht kunt deponeren, maar jammer dat er vevolgens niets mee gebeurt. Er komt geen reactie, geen advies en geen oplossing.’

Dit is dan ook niet de aangewezen weg om Samsung te benaderen.

Ze hebben een eigen supportkanaal:

https://www.samsung.com/nl/support/erms1/

We halen dit soort persoonlijke klachten tegenwoordig dan ook meestal weg. Deze bovenste is kennelijk blijven staan.

Bert Brouwer - Samsung

Goedemorgen,
Al jaren een blijde gebruiker van de Samsung Smartphones. Echter nu heb ik op mijn samsung S8 plus een ingebrand scherm!! Heb me goed ingelezen in de klachten van andere mensen en waardoor het eventueel kan komen!! Nu moet dit mijns inziens niet mogelijk zijn daar Samsung gebruik maakt van de schermbeveiliging!! Ook de Samsung van mijn vrouw heeft een ingebrand scherm!! Raar!!
Ben bijna weer aan een ander toestel toe, maar we gaan nu wel twijfelen of we verder gaan met Samsung! Wat kunnen we hier aan doen??

J van der meer

Blijft app werken in 2020 op samsung A3

KIM

Goedenmorgen

ik heb een vraagje,
wij hebben al een paar jaar samsung soundbar type HW J 651/XN
maar sinds wij een nieuwe tv hebben is die van slag ….als we hem aan zetten dan blijft hij aan en gaat vervolgens ook weer zelf uit geeft dit aan

D,IN
HELLO
FCH70
OFF
en it herhaald hij dus steeds

ik heb all kabel,s aangesloten

DC 24 V
OPTICAL IN
HDMI OUT TV-ARC

hopelijk kunt u mij hier bij helpen om het probleem op te lossen

Dick Peek

Onze acht jaar jonge Samsung smart TV heeft en krijgt geen internet meer na een update welke ik vorig jaar hebt gedaan.

Het type is UE40D8000. Mijn vraag is. Hoe kan ik mijn internet weer terug krijgen op onze smart TV?
Uiteraard is er wel een goede internet verbinding aanwezig waar het na onderzoek niet aan ligt.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond