Deel dit artikel
-

Klantenservice Samsung 24 uur per dag beschikbaar

De klantenservice van Samsung in Nederland is vanaf deze week 24 uur per dag beschikbaar via telefoon en Messenger. Klanten kunnen zevendagen per week contact opnemen met de Samsung klantenservice voor vragen, klachten of problemen met Samsung-producten.

Met de 24-uursondersteuning brengt Samsung de service naar eigen zeggen dichterbij en ‘helpen we klanten op het moment dat het hen uitkomt’.

Ook is het mogelijk mobiele apparatuur op afstand over te nemen, waarna de supportmedewerker de juiste instellingen voor de klant selecteert.

De Samsung 24-uursondersteuning is bereikbaar via Facebook Messenger en telefoonnummer 088 9090100 (lokaal tarief).

Deel dit bericht

27 Reacties

Clarics

Ben in bezit van de samsung s7 edge. De laatste tijd gaat iedere keer als er gebeld wordt automatisch de luidspreker aan. Erg onhandig als ik bijv. In een winkel sta want iedereen kan alles horen. Hoe kan ik dit veranderen?

Gr.
Clarice

SDP1979

Ik heb sinds een paar weken en Galaxy Note 9. sinds de laatste update is de batterij schrikbarend snel leeg ik kan nog geen 10 uren op mijn telefoon bezig zijn (internetten, appen, etc) Maar dan is hij echt leeg. Wanneer ik bijvoorbeeld in de auto aan het streamen ben zie je de batterij gaan, dan is hij binnen 2 uren leeg (wordt ook érg heet, maar dat terzijde) En dit terwijl Samsung enorm heeft gepocht over de grote batterij dus dit klopt totaal niet in werkelijkheid. Er zijn zó vreselijk veel klachten hierover dat ik nu weleens wil weten wat Samsung hier aan gaat doen!

Derrick A. Brouwn

Beste Customer Service,

De apparaten die ik op 8 mei 2019 bij jullie heb besteld, beginnen nu (al na ongeveer 3 maanden) af te takelen!

De accu van de Samsung Galaxy Note 9 hield het 3 maanden geleden met gemak bijna 2 dagen uit.
Het gebruik is niet gewijzigd en nu moet ik hem per dag al 2X opladen.

De accu van de Samsung Galaxy Watch hield het 3 maanden geleden met gemak 4 dagen uit.
Het gebruik is gewijzigd, display always on!
Vanaf de wijziging hield de accu het met gemak 2 dagen uit.
Inmiddels moet ik dagelijks opladen, omdat ik anders de 2de dag niet red.
Display always on is nu nog geen maand actief!

Mijn vorige telefoon was de Samsung Galaxy Note 7 en die begon pas na ruim 2 jaar af te takelen.
Ik vraag mij dan ook af hoe Samsung de kwaliteit borgt, want ik zie een duidelijke achteruitgang!

Het belangrijkste is hoe jullie mij nu gaan helpen, want dat zal bepalen of ik fan blijf van Samsung of niet.
Op dit moment heb ik mijn telefoon, horloge, TV’s en tablet van Samsung en overall ben ik zeer tevreden over Samsung.
Wat nu met de telefoon en het horloge gebeurt is echter een zware domper!
Hopelijk reageren jullie snel en met een goede oplossing!

Met vriendelijke groet,

Derrick A. Brouwn

J.G.M. Breuer

Ik heb een Samsung tv model# UE40H6400 met recentelijk witte puntjes op het beeldscherm.

Ik heb deze tv in December 2014 gekocht gezien de goede aanbevelingen in de media voor dit model. Ben toen overstapt van Philips naar Samsung maar heb dit euvel nooit met meerdere Philips tv’s gehad.

Zijn inmiddels 4 puntjes op beeldscherm en heb al beeldscherminstellingen reset gedaan maar dit levert helaas niets op.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

met vriendelijke groet,
J.G.M. Breuer

Derrick A. Brouwn

FIjn dat je hier je klacht kunt deponeren, maar jammer dat er vevolgens niets mee gebeurt. Er komt geen reactie, geen advies en geen oplossing.
Als je 24/7 kunt vragen en klagen, maar geen reactie ontvangt, dan is de Service nog steeds niets waard!

Jan Libbenga (Emerce)

‘FIjn dat je hier je klacht kunt deponeren, maar jammer dat er vevolgens niets mee gebeurt. Er komt geen reactie, geen advies en geen oplossing.’

Dit is dan ook niet de aangewezen weg om Samsung te benaderen.

Ze hebben een eigen supportkanaal:

https://www.samsung.com/nl/support/erms1/

We halen dit soort persoonlijke klachten tegenwoordig dan ook meestal weg. Deze bovenste is kennelijk blijven staan.

Bert Brouwer - Samsung

Goedemorgen,
Al jaren een blijde gebruiker van de Samsung Smartphones. Echter nu heb ik op mijn samsung S8 plus een ingebrand scherm!! Heb me goed ingelezen in de klachten van andere mensen en waardoor het eventueel kan komen!! Nu moet dit mijns inziens niet mogelijk zijn daar Samsung gebruik maakt van de schermbeveiliging!! Ook de Samsung van mijn vrouw heeft een ingebrand scherm!! Raar!!
Ben bijna weer aan een ander toestel toe, maar we gaan nu wel twijfelen of we verder gaan met Samsung! Wat kunnen we hier aan doen??

J van der meer

Blijft app werken in 2020 op samsung A3

KIM

Goedenmorgen

ik heb een vraagje,
wij hebben al een paar jaar samsung soundbar type HW J 651/XN
maar sinds wij een nieuwe tv hebben is die van slag ….als we hem aan zetten dan blijft hij aan en gaat vervolgens ook weer zelf uit geeft dit aan

D,IN
HELLO
FCH70
OFF
en it herhaald hij dus steeds

ik heb all kabel,s aangesloten

DC 24 V
OPTICAL IN
HDMI OUT TV-ARC

hopelijk kunt u mij hier bij helpen om het probleem op te lossen

Dick Peek

Onze acht jaar jonge Samsung smart TV heeft en krijgt geen internet meer na een update welke ik vorig jaar hebt gedaan.

Het type is UE40D8000. Mijn vraag is. Hoe kan ik mijn internet weer terug krijgen op onze smart TV?
Uiteraard is er wel een goede internet verbinding aanwezig waar het na onderzoek niet aan ligt.

Roel de Vries

Vraag: Mijn gehoor is niet meer 100%. Is het mogelijk om een TV aan te schaffen waar ik draadloos, via een koptelefoon en via Bluetooth het geluid zonder vertraging kan ontvangen? De huisgenoten moeten tegelijkertijd ook het geluid van de TV kunnen verstaan.
Ik zie het antwoord met belangstelling tegemoet.

Roel de Vries

n.oexman

Sinds de update van de Samsung a70 naar Android versie 10 heeft samsung meer machtigingen naar zich toe getrokken in Fysieke activiteiten .
Onder privacy machtigingen deze zijn niet intetrekken .
Ook Samsung cloud is niet meer uit te schakelen.
tevens is er ook wat van Microsoft om gevraagd op de telefoon gezet tijdens de update.
Ook deze is niet te verwijderen .
Dat hebben we nog de Samsung pas was voorheen uit te schakelen ook deze machtigingen kun je niet meer intrekken .
En zo staan er nog vele dingen in waar de machtigingen niet van kunt in trekken.
NFC niet meer uit te schakelen
In geval van nood niet meer te verwijderen allemaal troep die ik er niet op wil maar wel er bij zijn gekomen na de update.
Al met al ze hadden Huawei niet moet aan pakken maar Samsung .
Tijd dat er een groot schaking onderzoek komt naar Samsung.
Zij schenden alle regels die er maar zijn .
Dan hebben ze hun zogenaamde privacy regels nou daar kun je reet mee af vegen.
Net als van Google

nikki

2.5 jaar geleden een dure warmte pomp droger gekocht. in die 2 jaar is hij 2 keer om de zelfde reden kapot gegaan de bak liep vast! stonk naar brand!
nu is hij 2.5 jaar oud en weer om het zelfde kapot en nu dien ik het geheel zelf te betalen omdat hij buiten de garantie valt ! schandalig aangezien hij nu 3 keer aan het zelfde kapot is gegaan !!!

PATTYN gerard

mijn smartphone geef een geluid aan zonder dat er een bericht of een telefoongesrek heeft plaats gehad wat is de reden hiervan
soms reageer ik daar niet meer op is wel vervelend wat kan ik doen ? mvg

Marieke Groot Obbink

Goedemorgen,

Ik heb een Samsung tablet A10. Van de 1 op de andere dag doet hij helemaal niets meer. Wil ook niet meer opladen. Heb geprobeerd de aan en uit knop met de volume knop. Maar er gebeurt niets. Heb hem geprobeerd met de laptop te verbinden maar die ziet hem niet.
Wat kan ik nog meer doen dan alleen maar stuk gooien?

Met vriendelijke groet,
Marieke

I. van Vuure

Goedemorgen, ik heb sinds kort een samsung A40 en een samsung tablet 10.1 in mijn bezit.
E-mail die wordt geopend verdwijnt vanzelf naar de prullenbak en na een paar deze ook daar verdwenen. Waar kan ik de knop vinden die instelt dat mijn mails niet meer verdwijnen?
Bij voorbaat dank.

saja verkissen

hallo,

Ik heb een paar weken geleden een samsung A41 gekocht. En iedere keer als ik bel zet die de andere personen in de wacht. Deze telefoon is erg gevoelig voor huidcontact. De gevoeligheidsknop heb ik uitgezet en er zit een screenprotector erop. Maar als ik dan aan t bellen ben dan gooit die me niet 1 keer maar een aantal keren in de wacht. Ik heb eerder altijd samsung gehad maar nooit problemen, Dit is erg vervelend. Wat kan ik nog aan doen.
Alvast bedankt.

Ebens

Samsung A40 sinds twee maanden. Werkt uiteindelijk niet meer, telefoon opgehaald en weer terug na twee dagen. Op papier de diagnose , vocht, dus we hebben hem niet gerepareerd. Einde service Samsung. Niet even bellen, zullen we hem maken. Gewoon retourneren , zoek het verder maar uit. Los van de juistheid van de diagnose verbaas ik me over deze service. De mededeling is vooral, u valt niet onder de fabrieksgarantie. Volgens dezelfde voorwaarden is de A40 bestand tegen vocht. Maar daar hebben ze het niet over.

Sjaak - Telefoon

Ik heb al een week geen telefoon. Help mij alsjeblieft

Lida Geers

Goedendag, een kleine maand geleden is ’s morgens vroeg mijn Galaxy S4 ontploft. Gelukkig was mijn man in de buurt, die trouwens dacht dat het een vuurpijl was, en alles is met wat beschadigingen en een verwoeste telefoon toch goed afgelopen. Mijn vraag is, kan ik Samsung hierop aanspreken en waar doe ik dat?

Jan - Prive

Hoe krijg ik java en java script beschikbaar op mijn note 8 ?
Is nodig voor beveiligde berichten.
Alvast dank voor uw reactie.

Manfred Katzschner

Ik heb een Galaxy S9+ en was van plan een backup te maken met SmartSwitch. I heb een melding bekomen om erst SmartSwitch te updaten. Dat heb ik opgestart en dan kwam een melding dat de update fout liep. En ik een Noodherstel middels een herstelcode must uitvoeren. Dit liep ook fout en de melding was: Noodherstel software mislukt vanwege een fout op de Galaxy S9+. Neem contact op met het Samsung-service center.
Wat moet ik doen?
Help Help Help

martijn

haha omg hier gaan we weer, paar verdwaalde babyboomers in de reacties hiero die vragen omtrandt hun gare goedkope samsung toestel posten…

Hallo! Wakeup! dit is een website die gaat over marketing, klantcontact en bedrijfsvoeringen daaromheen! Dit is een artikel wat gaat over de helpdesk van samsung; DIT IS NIET DE HELPDESK VAN SAMSUNG!

Ga die domme vragen over hoe je wordfreud of facebook opstart op je lelijke samsung toestel maar lekker ergens anders stellen, misschien is het een idee om naar samsung.nl te gaan en niet naar emerce.nl?

Wellicht is het ook een idee om niet meteen op de eerste de beste link te klikken die in google verschijnt?

Misschien moet je die smartphone helemaal maar niet meer gebruiken en gewoon zo’n bejaarde telefoon kopen, met van die extra grote toetsen en display!

jo kleijn

Na diverse verzoeken om de € 500 cashback te krijgen, geen enkele reactie ontvangen. schandalig. Zo gaat Samsung met haar klanten om. Nooit meer Samsung

d van welie - elextro world peursum katwijk

wij hebben 05-08-2015 een samsung ue 46 h 7000 led tv gekocht.en gisteren zetten wij hem aan en allemaal verticalen kleuren op alle netten.winkel gebeld zijn gekomen en die zeiden het hart van de tv is kapot voor 99% niet meer te maken.dit is de 2e tv van samsung die met een paar jaar kapot is.hoe lang gaat een tv eigelijk mee. nu weer een nieuwe gekocht maar geen samsung meer.ik vind het een slecht produkt.

Johannes de Vries

Onlangs een Samsung Jet 70 Turbo steelstofzuiger gekocht. Om deel te kunnen nemen aan de promotie actie (gratis extra accu) heb ik mij eerst moeten registreren bij Samsung en het aankoopbewijs + foto van het serienummer ge-upload. Vandaag krijg ik bericht dat alles is goedgekeurd door Samsung en dat ik hoogstwaarschijnlijk de extra accu binnen 6 weken zal ontvangen. Dan nu mijn vraag: Moet ik de garantiekaart welke bij het apparaat is bijgevoegd (in de doos) nu ook nog opsturen? Ik wil natuurlijk wel aanspraak kunnen maken op de fabrieksgarantie, maar alle gegevens zijn nu toch al bij u bekend? Alvast bedankt voor uw reactie.

Boze samsung gebruiker

Hallo….

Ik ben zwaar teleurgesteld en boos…
Ik hen nl 2 paar samsung buds live en die robbertjes (sleeves)komen dus los in je oor
Bij beide van ons is het al voor gekomen
Maar nu zit ie dus vast in mijn andere oor…waar kan ik een klacht droppen

B

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond