Deel dit artikel
-

Koopjedeal.nl past retourbeleid en bereikbaarheid klantenservice aan na reprimande ACM

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft Koopjedeal.nl op de vingers getikt. De toezichthouder greep in na tientallen meldingen van consumenten over de onbereikbare klantenservice, retourzendingen die niet goed verwerkt waren of bestellingen die niet geleverd werden.

De ACM heeft geëist dat het bedrijf het retourbeleid aanpast, verbeteringen doorvoert in de bereikbaarheid van de klantenservice en de bestelde goederen tijdig levert. Dat is inmiddels ook gebeurd.

Het bedrijf had wel een verklaring voor de problemen: door een brand in september 2018 was de voorraad grotendeels verwoest. Hierna raakte het bedrijf het zicht op de bestellingen en retourzendingen kwijt. Het bedrijf verzuimde zijn klanten te informeren over de oorzaak van de vertraging.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond