Deel dit artikel
-

Madurodam ook sociaal, maar dan klein

Na een verbouwing van vijf maanden opent het nieuwe Madurodam op 7 april de deuren. In het kader daarvan is een nieuwe website gebouwd die helemaal is afgestemd op interactie met de bezoeker.

Fabrique (merken, design & interactie) heeft de site in nauwe samenwerking met Madurodam ontworpen en gerealiseerd. De opdracht was om een site te ontwerpen die mensen ‘verleidt’ om direct naar het nieuwe park te gaan en hun ervaringen te delen met hun vrienden.

Op de website is uiteraard ook alle praktische informatie te vinden voor het plannen van een bezoek. Daarnaast kan de bezoeker het park met alle nieuwe doe-dingen ontdekken via een interactieve kaart.

Na een bezoek aan Madurodam heeft iedereen de mogelijkheid om via een persoonlijk profiel zijn of haar bezoek te herbeleven en verschillende doe-dingen opnieuw te bekijken en te delen. Via diverse Flickr- en Twitterfeeds laat de site direct feedback en beelden van bezoekers zien. Daarnaast ontwikkelde Fabrique een mobiele website voor Madurodam. Zo blijft het nieuwe park voor, tijdens en na een bezoek interessant.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond