Deel dit artikel
-

Mannenmedia breidt netwerk uit met Racingnews365.nl

Online reclamenetwerk Mannenmedia breidt zijn netwerk uit met de racetitel Racingnews365.nl. Het bedrijf claimt een groei van 20 procent over 2015 en verwacht minstens zoveel over 2016 met de aankomende sportzomer.

Olympische Spelen, het EK Voetbal en een Nederlander die het goed doet in de Formule 1-racerij geven Mannenmedia een goed uitgangspunt voor het jaar.

“Door de populariteit van coureur Max Verstappen is het bereik van GPUpdate, het online platform voor autosport, verdubbeld naar 1,4 miljoen unieke bezoekers per maand”, vertelt Jouke Tjeerdsma over het bereik van zijn netwerk. Met Racingnews erbij als extra titel in het autodomein kan hij meer adverteerders bedienen.

Mannenmedia, in 2007 opgericht door Marijn Pijnenborg en Marque Joosten, exploiteert met een eigen verkooporganisatie 39 sites en apps. Mannenmedia telt twee channels: automotive en sport (12 titels). Die zijn goed voor maandelijks 40 miljoen impressies.

Het bedrijf exploiteert die met beeldreclame vanuit het datamanagementplatform van Weborama. Behalve gericht display verschepen worden er op het kantoor in Halfweg ook eigen brandedcontentproducties gemaakt.

Foto: Alison Benbow (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond