Marketingcongres DMEXCO start in het nieuwe normaal
'Iedereen wil elkaar natuurlijk weer gewoon zien.' Met die woorden opende Gerald Böse van Koelnmesse vanochtend de virtuele versie van DMEXCO, het grootste marketingcongres van het Europese continent. Compleet met virtuele beursvloer, maar zonder het geroezemoes van een drukke congreszaal in Keulen.
Het is wel even wennen: normaal laat DMEXCO ook niet-geregistreerde belangstellenden meegenieten van de vele livestreams verspreid over meerdere podia, dit jaar zit DMEXCO@home geheel verscholen achter een betaalmuur. Er is niet eens veel voor uit de kast gehaald: het gros van de presentaties wordt gekenmerkt door een lage beeldkwaliteit en paneldiscussies verlopen al dan niet via Zoom.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd