Deel dit artikel
-

Marktplaats Zakelijk breidt display uit in iOS app

Marktplaats Zakelijk heeft haar display advertising-mogelijkheden uitgebreid binnen de Marktplaats-app voor de iPhone. Eerder werden deze mogelijkheden al voor Android opengesteld.

Met de update in de iOs-app kunnen adverteerders volgens de eBay dochter voortaan gericht de koopgerichte doelgroep op Marktplaats op het juiste moment beïnvloeden. De zogenoemde intent data biedt inzicht in dit proces en daarmee de mogelijkheid om de juiste doelgroep binnen het oriëntatieproces of vlak voor het moment van aankoop, met de juiste boodschap te bereiken.

Bijna de helft van het verkeer op Marktplaats komt via een mobiele telefoon en 40 procent van de Marktplaats-bezoekers gebruikt meerdere apparaten per maand. Dat maakt het inzetten van cross device advertising dan ook voor de hand liggend.

De nieuwe bannerposities in de smartphone app worden getoond binnen alle rubriekspagina’s en zoekresultate-pagina’s, zowel in de list view (met previews van de advertenties) als de gallery view-overzichten (waarbij per advertentie op Marktplaats een grote productfoto wordt getoond).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond