MediaMonks, oprichters Funda en oud-CEO Hyves in nieuw modeplatform

Remco Bos, voormalig CEO van Hyves, en Victor Knaap, CEO van MediaMonks, investeren in de nieuwe startup BargainHill.nl van de 24-jarige ondernemers Max Klijnstra en Milan Daniels. Ook de oprichters van Funda hebben geld in het bedrijf gestopt.

Op BargainHill.nl volg je via een persoonlijk account je favoriete modemerken. Gebruikers krijgen berichten van alle aanbiedingen en hebben toegang tot exclusieve online samples. Er kan worden gezocht op kortingspercentage, stijl en maat.

Highfashion webshops als Yoox, The Outnet, MyTheresa en ontwerpers als Tommy Hilfiger, Michael Kors, Avelon en Dolce & Gabbana werken mee. BargainHill.nl heeft inmiddels tienduizenden leden en groeit naar eigen zeggen met duizenden gebruikers per week.

De oprichters waren eerder betrokken bij Breaking Rocks, die digitaal geprinte sweaters verkoopt. Binnen twee jaar verkochten ze hun truien, T-shirts en rugzakken in 46 landen. Breaking Rocks werd verkocht om tijd te maken voor BargainHill.nl.

Bos en Knaap investeren via het fonds VentureFathers. Knaap kwam de ondernemers tegen tijdens het reclamefestival in Cannes en zag naar eigen zeggen meteen potentie. Het start-up investeringsfonds VentureFathers wil het concept daarom helpen uitbouwen. Over de investering zelf zijn geen mededelingen gedaan.

4 Reacties

Eerste 2 links die ik probeerde werkte niet. De derde redirecte naar een uitverkocht item.
Super.

Net als Breaking Rocks slim ingespeeld op buitenlandse trends. Totaal niet vernieuwend, maar het gaat wel werken denk ik.

Evert,

Hyves is een echte killer 😉

Nice little hole in the market. Being able to follow your favorite high fashion brands, in order to be alerted to significant discounts and sample sales?…Very clever indeed.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug