Deel dit artikel
-

Microsoft pakt flink uit met marketing rond Windows 10

Microsoft begint de komende weken met de marketing rond Windows 10, waaronder evenementen in dertien steden. De campagne wordt ondersteund met tv-reclames en digitale advertenties. 

Microsoft geeft voorrang aan de 5 miljoen Windows Insiders, die afgelopen maanden de vele bètaversies hebben getest. Zij krijgen als eerste de mogelijkheid om de nieuwe software te installeren zodra die klaar is.

In dertien steden wordt samen met deze Insiders de lancering van Windows 10 gevierd, onder meer in Berlijn, Dubai, Madrid, Londen en New York City.

Bij de lancering zal nog geen enkele pc of laptop met Windows 10 beschikbaar zijn, omdat de software niet tijdig aan fabrikanten kan worden geleverd. De zogenoemde RTM-versie (de kandidaat voor de definitieve Windows 10) wordt pas deze week verwacht. Op 4 september zal Microsoft op de IFA-beurs in Berlijn een groot aantal Windows 10-producten van partners lanceren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond