Deel dit artikel
-

Mobiel bankieren ABN wordt visueler

Gebruikers van de Mobiel Bankieren app van ABN AMRO kunnen voortaan een afbeelding toevoegen aan individuele pintransacties. Daardoor wordt bankieren nog visueler, persoonlijker en overzichtelijker, zegt de bank.

Klanten kunnen hun Mobiel Bankieren app en hun overboekingen op verschillende manieren persoonlijk maken. Zo kunnen ze bijvoorbeeld afbeeldingen, een van de negen unieke Eurogamidesigns of een foto uit de eigen filmrol, meesturen bij betalingen naar anderen. Na de betaling kan de klant er voor kiezen om de begunstigde een bevestiging en een afbeelding per e-mail te sturen of een sms vanuit de app dat de betaling is verricht.

Klanten kunnen eveneens zelfgekozen afbeeldingen en namen toevoegen bij eigen rekeningen, alle rekeningen in het adresboek en bij hun beleggingen. Er zijn inmiddels 2,7 miljoen foto’s door klanten op die manier gebruikt.

Verder voegt de bank automatisch logo’s toe bij bij- en afschrijvingen van meer dan drieduizend instellingen, zoals de belastingdienst, energie- en telefonieaanbieders. Vanaf vandaag kunnen klanten dus ook hun pintransacties een eigen beeld meegeven, bijvoorbeeld een foto van net gekochte schoenen of vakantiesouvenirs.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond