Deel dit artikel
-

Nieuwe bureau van oprichters Social Embassy

Niels van der Velden en Steven Jongeneel zijn een nieuw bedrijf begonnen, digitaal marketing- en communicatiebureau Outsmart. Dat wil grote merken laten groeien als een start-up en werkt daarom per project met wisselende teams ingehuurde specialisten.

Outsmart is al een aantal maanden bezig onder de radar maar maakt vandaag zijn bestaan bekend aan de markt. Het werkt momenteel voor gevestigde merken uit fmcg, finance, retail, b2b, fashion en automotive. Namen noemt Jongeneel niet aan deze uitgave tijdens de telefonisch toelichting.

Jongeneel was afgelopen jaren, na zijn vertrek bij Social Embassy, vooral actief als adviseur van en investeerder in start-ups. Daaronder Ride, Adcombi, Symbaloo en New Rivets. Die ervaring brengt hij nu samen met de bureaukennis van partner Niels van der Velden, eerder ook mede-oprichter van Social Embassy.

Het nieuwe bureau sluit aan bij strategische vraagstukken van opdrachtgevers. Dat kan het ontwikkelen van nieuwe producten omvatten of het verkennen van nieuwe business. De werkwijze klinkt lean en agile: snel ontwikkelen, testen en kiezen voor implementeren of doorbouwen.

“Groei is een proces van experimenteren en leren. En creativiteit. We kijken daarbij per sprint naar de ideale teamsamenstelling van ons team. Zo werken wij niet alleen met topcreatieven, maar ook met andere forward thinkers zoals bijvoorbeeld jonge founders van start-ups. Die geven we ook een verantwoordelijkheid in het proces. En dit resulteert in unieke uitkomsten die verder gaan dan een campagne”, aldus Steven Jongeneel.

Deel dit bericht

4 Reacties

Jan

Als ik mijn bedrijf in de media zou lanceren dan zou ik ook de onderneming bij de KvK registreren i.p.v. een fictief KvK nummer op de website publiceren. Nu lijkt het meer een zzp-vriendenclubje dan een nieuw bureau.

Sjoerd

Scherp Jan 😉

En Outsmart BV en Outsmart Nederland BV zijn al geregistreerd bij de KvK maar niet door de heren.

Steven

@jan/ @sjoerd Outsmart staat gewoon geregistreerd als handelsnaam. Er zat een typo in het KvK nummer.

Joachim - Zure bommen

@jan drink je altijd je glas half vol in het leven?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond