Deel dit artikel
-

Social Embassy lanceert label rondom Snapchat

Socialspecialist Social Embassy lanceert een nieuw label om met kundige mensen met campagnes te kunnen inhaken op de snelle opkomst van Snapchat.

Marketeers en merken weten de weg naar Snapchat echter nog nauwelijks te vinden. Daarom lanceert Social Embassy Snaplabs. Een speciaal team van jonge specialisten begeleidt merken met workshops begeleidt op de kiekjesapp.

In Nederland kent Snapchat nog geen advertentiemodel, in Amerika wel. Daarom moet hier worden gewerkt met een ‘organische variant’ in een wat experimentele setting. Althans, voor de adverteerder. Voor de jonge gebruikers is Snapchat dagelijkse praktijk.

Walibi en Vodafone zetten Snapchat onlangs al in voor mobiele campagnes, internationaal zijn het grote merken als L’Oreal en P&G die de weg van de commerciële kiekjes bewandelen.

Foto: Maurizio Pesce (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond