Nieuwe campagne T-Mobile zet 5G centraal

T-Mobile begint een nieuwe reclamecampagne en zet daarin onbeperkt datagebruik via 5G centraal. De provider claimt dat negentig procent van de bevolking via 5G kan internetten, mits men over een geschikt toestel beschikt.
De telecomaanbieder zet met deze campagne niet de techiek, maar de consument centraal en wil laten zien dat Unlimited 5G voor iedereen is die nieuwsgierig is. In reclametaal worden zij de ‘Unlimiteds’ genoemd.
De campagne wordt afgetrapt met een hoofdrol voor de Zwolse rapper Typhoon en wordt uitgezonden op TV, radio, outdoor, socialmedia, in retail en de eigen communicatiekanalen van de telco. Het is ook de eerste commerciële uiting waarbij de nieuwe huisstijl van T-Mobile zichtbaar is.
TBWA\NEBOKO is verantwoordelijk voor de strategie en creatieve uitwerking. Het bureau is sinds september het lead agency voor T-mobile en daarmee ook verantwoordelijk voor de merken Tele2 en Ben.
De tv-commercial:
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
6 Reacties
Farah - Weet I nii
Hoe heet die zanger
Inès
De zanger is Imro Glenn Lubertus Emile de Randamie, ook bekend als Typhoon. Waar is het shirt te koop wat hij aan heeft in de reclame?
Inès
Kan iemand mij vertellen waar het shirt te koop is dat Typhoon aan heeft in de reclame?
heleen - Xxx
Hoe heet de mooie dame?
Gigi
Ik ben op zoek naar de songtekst van dit lied.
Kent iemand de juiste woorden?
Kas
Weet iemand wie die oudere dame is?