Deel dit artikel
-

Nieuwe campagne T-Mobile zet 5G centraal

T-Mobile begint een nieuwe reclamecampagne en zet daarin onbeperkt datagebruik via 5G centraal. De provider claimt dat negentig procent van de bevolking via 5G kan internetten, mits men over een geschikt toestel beschikt.

De telecomaanbieder zet met deze campagne niet de techiek, maar de consument centraal en wil laten zien dat Unlimited 5G voor iedereen is die nieuwsgierig is. In reclametaal worden zij de ‘Unlimiteds’ genoemd.

De campagne wordt afgetrapt met een hoofdrol voor de Zwolse rapper Typhoon en wordt uitgezonden op TV, radio, outdoor, socialmedia, in retail en de eigen communicatiekanalen van de telco. Het is ook de eerste commerciële uiting waarbij de nieuwe huisstijl van T-Mobile zichtbaar is.

TBWA\NEBOKO is verantwoordelijk voor de strategie en creatieve uitwerking. Het bureau is sinds september het lead agency voor T-mobile en daarmee ook verantwoordelijk voor de merken Tele2 en Ben.

De tv-commercial:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

(Bekijk op YouTube)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond