Deel dit artikel
-

Nieuwe digitale gids voor Heineken Experience

Kiss the Frog, Redrum en M2mobi hebben voor de Heineken Experience een nieuwe digitale gids ontwikkeld: een combinatie van ‘spannende visuals en catchy storytelling’.

Met meer dan een miljoen bezoekers per jaar is de Heineken Experience een van de populairste toeristische bestemmingen in Amsterdam. De nieuwe digitale tour, beschikbaar als app, moet dan ook worden gezien als een verlengstuk van de Heineken Experience gericht op interactie en personalisatie. Een van de verhalen bevat een augmented reality animatie, geactiveerd met een Heineken bierviltje.

De audiovisuele tour reikt zelfs buiten de muren van de Heineken Experience. Zo kunnen bezoekers al in de wachtrij gebruikmaken van de app en direct hun experience starten.

Kiss the Frog, Redrum en M2mobi werkten naar eigen zeggen intensief samen voor de ontwikkeling van de tour. Kiss the Frog heeft het creatieve concept en het ontwerp van de digitale tour uitgewerkt, film- en animatiestudio Redrum bracht de verschillende verhalen tot leven met 3D animaties en de app ontwikkeling was in handen van M2mobi.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond