Deel dit artikel
-

Nieuwe marketingdirecteur voor Truus.nl

Het warenhuis voor huishoudelijke artikelen Truus.nl stelt een marketingdirecteur aan. Willem Vola komt van P&G. De daar opgedane kennis moet de opstomende nieuweling een bekender gezicht in Nederland maken.

De functie van marketingdirecteur is een nieuwe bij Truus.nl uit Rotterdam. Algemeen directeur Christian van Someren: “We zijn hard gegroeid sinds de zomer en zijn nu gereed voor de volgende stap van de organisatie”, marketing verder professionaliseren. “Vola heeft acht jaar ervaring bij P&G, waar hij werkte met commodities, wat een commercieel verhaal vergt, en met prestigeproducten, zoals parfums. Daar focus je meer op de beleving van het product. Beiden hebben we nodig.”

Truus.nl ging in december 2010 van start. In maart begon het zich actief te profileren op de consumentenmarkt. Dat leidde in mei tot een reclamecampagne op televisie op prime time bij SBS en RTL. De naamsbekendheid nam toe en de omzet steeg. Van Someren spreekt over een groeispurt maar noemt geen cijfers. “Daarom breiden we nu uit”.

Het bedrijf zelf bestaat uit tien man, maar werkt veel met gespecialiseerde partners. Al met al is er zo’n zeventig man dagelijks met Truus bezig. Onder hen: TNT, S&H, Traffic4u en ISM eCompany.

Over de financiële prestaties houdt de ondernemer zich op de vlakte. “Ik ben niet ontevreden. We zitten net boven de prognose.“

Foto: Feliciano Guinmaraes (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond