Deel dit artikel
-

Nieuwe visuele identiteit voor CM

Voormalige sms-dienstverlener CM heeft haar positionering, visuele identiteit en website vernieuwd. De nieuwe identiteit is volgens het bedrijf zelf ‘eigentijdser’.

Het voorgaande logo deed wat industrieel en technisch aan. De letters CM waren opgebouwd uit losse stukjes. In het nieuwe logo zijn de letters in één vloeiende beweging met elkaar verbonden. ‘Het geeft aan wie we zijn, waartoe we er zijn en wat we kunnen betekenen voor mensen en bedrijven’, zegt Chief Marketing Officer Joris van der Waart.

Ook wordt de toevoeging telecom niet langer gehanteerd nu een breed pallet aan dienst wordt gepresenteerd: van het verzenden en ontvangen van tekst- en spraakberichten tot en met het digitale identificatie en authenticatie en het ontvangen van betalingen.

Onlangs kwam eveneens het internetdomein CM.com in handen van CM. De nieuwe huisstijl en het nieuwe logo worden tevens op de nieuwe website gevoerd. Ook op de wedstrijdshirts van Eredivisieclub NAC Breda, waarvan CM de hoofdsponsor is, prijkt het nieuwe logo en het nieuwe internetadres.

Op de foto: oprichter Jeroen van Glabbeek

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond