Deel dit artikel
-

Orange Belgium zoekt talent via Tinder

Orange Belgium lanceert een rekruteringscampagne via datingsite Tinder om ‘digital natives’ aan te trekken.

Vanaf 21 maart zien gebruikers een profiel van Orange in Tinder. Als ze op de vermomde vacature tikken, verschijnt een echte biografie met een paar foto’s. Spreekt de vacature aan, kan de gebruiker swipen om verder te gaan. Daarna krijgt hij een privébericht om meer te weten te komen over de vacature en om te zien of er uiteindelijk ook echt een match is.

De rekruteringscampagne zal een maand duren en is onderdeel van de algemene strategie van Orange om zichzelf als werkgever op de kaart te zetten. Daarnaast sluit de campagne naadloos aan op de rekruteringsfilosofie van het bedrijf, die erop gericht is nieuwe talenten op een digitale en vernieuwende manier aan te trekken.

Orange Belgium is momenteel op zoek naar nieuwe collega’s voor verschillende functies in Orange-shops, Customer Services, Marketing, B2B Sales, Project Management, Product Management, HR en Finance.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond