Deel dit artikel
-

PaperFlies laat reizigers ticketprijs tot dertig dagen vastzetten

Vergelijkingssite PaperFlies lanceert een nieuwe functionaliteit waarmee reizigers een vliegticketprijs tot dertig dagen kunnen vastzetten. Hierdoor hoeven bezoekers van de website zich geen zorgen te maken dat het ticket ineens veel duurder wordt.

Tijdens het boeken van een vliegticket krijgen reizigers de mogelijkheid om de aangeboden prijs te reserveren. Voor een klein bedrag per vliegticket wordt de prijs vastgezet en krijgt de passagier de tijd en flexibiliteit om een keuze te maken.

Een ticket op Paperflies van 550 euro kun je zo verzekeren voor tien euro. Mocht de prijs binnen dertig dagen veranderen, dan is het mogelijk om het vliegticket alsnog voor de originele prijs van 550 euro aan te schaffen. De service vergoedt een prijsverhoging tot 200 euro per passagier. In het geval het tarief lager wordt, krijgt de reiziger ook een melding om gebruik te kunnen maken van de prijsdaling.

Deel dit bericht

4 Reacties

Tirso

Heb een spot check gedaan. AMS – NY, kreeg een retour metLufthansa van 516 euro.
alsik op de link click kom ik op een boeking site met geheel andere aanbiedingen. Geen enkel Lufthansa en geen enkel 516 Euro.
Werkt blijkbaar nog niet goed, of weer een over promise under perform bedrijf die PR zoekt.

Erwin Boogert

Ik heb Paperflies op je reactie gewezen met de vraag aan hen om erop te reageren.

Bob

Beste Tirso,

Dit heeft in principe niets met het bovenstaande bericht te maken maar meer met het fenomeen metasearch zoekmachine (vergelijkingswebsite).

De vluchtresultaten in onze zoekmachine worden constant geüpdate. Een mogelijkheid zou daarom kunnen zijn dat de prijs (of vluchtschema) die je probeert te boeken inmiddels uitverkocht is. Wij proberen dit dan uiteraard zo snel mogelijk door te voeren in onze zoekmachine maar het kan voorkomen dat er vertraging tussen zit. Hierdoor kan het gebeuren dat de prijs die je in onze zoekmachine ziet, niet meer te boeken is. Wij vergelijken meer dan 1000 vliegticketwebsites, de ene partij heeft meer vertraging dan de andere, wij zijn wel constant bezig met het verbeteren van deze techniek.

Ik hoop hiermee je vraag te beantwoorden.

Mvg,
Bob

Tirso

Bedankt Bob. Heb ook een mailtje van paperflies klantenservice ontvangen.
Veel succes met het optimaliseren van de site. Leuk en origineel concept, en ook handig.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond