Deel dit artikel
-

Persgroep wacht ontwikkelingen tabletmarkt af

“De Persgroep experimenteert niet met technologie, wij wachten wat er met de tabletmarkt gaat gebeuren”, aldus Christian van Thillo, CEO van de Persgroep. De Persgroep krijgt volgens Van Thillo maandelijks 15.000 euro van Apple en ‘doet’ een jaarlijkse omzet van 73 miljoen euro aan digitale activiteiten als websites, apps, tablets en e-commerce. (meer…)

Deel dit bericht

2 Reacties

Ludo raedts

Afwachten tot wanneer? Tot de concurrenten een goed businessmodel gevonden hebben en de markt hebben verdeeld?
Mooi dat er bedragen genoemd worden maar de maandelijkse opbrengst vanuit AppStore naast alle jaarlijkse kosten die “iets” met internet te maken hebben zegt niet zo veel.

Daarnaast: natuurlijk heeft ieder medium zijn eigen dynamiek, maar een merk dat op al die plaatsen relevante content weet te bieden kan zo een duurzame relatie met zijn klanten opbouwen.

Karel Kolb

@ludo Peter Olsthoorn constateert in zijn leuke artikel in Mediafacts bij veel (kleine) uitgevers dezelfde afwachtende houding anders. Wellicht is een tweetrapsraket het veiligst? Je eerste apps via bijvoorbeeld Tablisto of X-Media, dan heb je tegen lage kosten toch je learnings. En bij gebleken succes vervolgens doorpakken naar een eigen app die je aanbiedt via Apple.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond